

Dropshipping z DIKEL – Hurtowa współpraca na jasnych zasadach
Dropshipping z DIKEL – Elastyczna współpraca hurtowa
Dlaczego warto wybrać dropshipping z DIKEL?
Dropshipping to innowacyjny model sprzedaży, który pozwala Ci skoncentrować się na marketingu i obsłudze klienta, podczas gdy my zajmujemy się realizacją zamówień. Nasze atuty:
- Brak minimum zamówieniowego – idealne dla firm rozpoczynających działalność.
- Szybka realizacja zamówień – 80% wysyłek w dniu złożenia zamówienia.
- Bogata oferta produktowa – wszystkie produkty posiadają kody EAN.
- Wsparcie dla nowych firm – szybkie płatności Przelewy24 lub początkowy kredyt kupiecki 1 000 zł.
- Możliwość integracji z Baselinker Connect – automatyzacja i łatwa synchronizacja zamówień.
Zasady współpracy w dropshippingu z naszą hurtownią
- Realizacja zamówień:
- Wysyłka w ciągu 24 godzin w dni robocze.
- Obsługa przesyłek na Twoich etykietach lub naszych. Wysyłki "Za pobraniem" realizujemy wyłącznie na etykietach klienta.
- Etykiety przewozowe przesyłane do nas muszą mieć format A6.
- Zwroty:
- Zwroty przyjmujemy do 30 dni od odbioru przesyłki.
- Opłata za obsługę zwrotu: 10 zł netto.
- Koszt zwrotu pokrywa klient końcowy lub partner biznesowy.
- Adres do zwrotów:
DIKEL – Zwroty
Piaski Królewieckie 4
26-212 Smyków
- Warunki dostawy:
- Stałe podjazdy firm kurierskich: DPD, DHL, InPost, Poczta Polska, GLS.
- Obsługujemy przesyłki "Allegro One Box". Nie realizujemy wysyłek w ramach "Allegro One Kurier".
- Wysyłki na terenie UE realizujemy z możliwością skorzystania z naszych umów z kurierami lub na podstawie etykiet przesłanych przez klienta.
- Adres magazynu:
DIKEL – Magazyn
Piaski Królewieckie 4
26-212 Smyków
Nr tel. dla kuriera: 533194141
e-mail dla kuriera: dikel@dikel.pl
Jak działa dropshipping? Przewodnik dla Twojego biznesu
Dropshipping to model sprzedaży, który eliminuje konieczność posiadania magazynu. Proces wygląda następująco:
- Klient składa zamówienie w Twoim sklepie.
- Przesyłasz zamówienie do hurtowni DIKEL.
- My realizujemy zamówienie, pakujemy produkt i wysyłamy go bezpośrednio do Twojego klienta.
Ten model pozwala Ci zminimalizować koszty i ryzyko, jednocześnie zwiększając elastyczność prowadzenia biznesu.
Jak zacząć z nami współpracę?
Aby rozpocząć współpracę z DIKEL, skontaktuj się z nami. Ustalimy wszystkie szczegóły i dostosujemy warunki do potrzeb Twojego biznesu.
Dominik Lachowski
E-mail: dominik@dikel.pl
Telefon: 697 924 141
Często zadawane pytania o dropshipping z DIKEL
1. Ceny podane w Baselinker Connect są ostatecznymi cenami netto/brutto?
Ceny udostępniane w katalogu produktów za pomocą integracji Baselinker Connect, są cenami brutto, jakie klient zapłaci w dropshippingu.
2. Z jaką częstotliwością aktualizowane są stany i ceny produktów?
Zarówno stany magazynowe, jak i ceny w integracji Baselinker Connect są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Należy jednak pamiętać, że synchronizacja przebiega w kilku krokach:
Stan magazynowy DIKEL → Stan magazynowy w Baselinker DIKEL → Stan magazynowy Twój Baselinker → Stan magazynowy w Twoich ofertach.
Może to zająć nawet kilkanaście minut. Zalecamy zmniejszenie stanów magazynowych o 5 sztuk, aby uniknąć sytuacji, w której w jednym czasie sprzedają się produkty z kilku kanałów.
3. Czy planowane jest poszerzenie oferty produktowej?
Tak, stale pracujemy nad poszerzaniem oferty. Udostępniamy tylko produkty o wysokim popycie i z dużymi możliwościami zarobku dla naszych partnerów. Każdorazowe rozszerzenie oferty jest komunikowane drogą mailową.
4. Jakie są godziny pracy Biura Obsługi Klienta i magazynu?
Biuro Obsługi Klienta działa w elastycznym systemie, co najmniej w godzinach 9:00–15:00. W okresach wysokiego sezonu czas pracy może być wydłużany.
5. Czy faktury wystawiane są do każdego zamówienia osobno, czy zbiorczo?
Domyślnie wystawiamy faktury do każdego zamówienia osobno. Na życzenie klienta oferujemy możliwość wystawiania faktur zbiorczych:
- Tygodniowo: dostępne zarówno dla zamówień opłaconych z góry, jak i realizowanych w ramach kredytu kupieckiego.
- Miesięcznie: dostępne wyłącznie dla zamówień opłaconych z góry.
Faktury zbiorcze tygodniowe z płatnością odroczoną (kredyt kupiecki) są udostępniane jedynie klientom współpracującym z nami minimum 3 miesiące i z historią terminowych płatności.
6. Jak działa kredyt kupiecki?
Kredyt kupiecki wynosi 1 000 zł i jest przyznawany na prośbę partnera. Faktury wystawiane są z terminem płatności 7 dni. Przestrzeganie terminów płatności jest warunkiem utrzymania tej formy rozliczenia.
7. Czy wymagane są dokumenty do rozpoczęcia współpracy?
Nie wymagamy żadnych dokumentów poza aktywnym numerem NIP. Współpraca odbywa się na podstawie regulaminu naszej hurtowni.
8. Czy są dodatkowe opłaty związane z dropshippingiem?
Nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie czy etykiety przewozowe. Jedyna opłata dotyczy obsługi zwrotów i wynosi 10 zł netto za każde zwrócone zamówienie.
9. Czy przyjmowane są reklamacje? Jakie są zasady?
Przyjmujemy reklamacje dotyczące produktów i obsługi zamówień. Decyzje są podejmowane indywidualnie. Reklamacje produktów są przesyłane do gwaranta, który podejmuje decyzję.
10. Jak skontaktować się w sprawach kurierskich i pilnych?
Biuro Obsługi Klienta, np. do kontaktu dla kuriera: 533194141, e-mail: dikel@dikel.pl
Kontakt pilny: Dominik Lachowski, tel.: 697924141, e-mail: dominik@dikel.pl
11. Jak przebiega proces płatności za zamówienie?
Po otrzymaniu zamówienia za pośrednictwem Baselinker Connect, wysyłamy automatyczną wiadomość e-mail zawierającą link do szybkiej płatności online poprzez system Przelewy24. Dzięki temu możesz w prosty i szybki sposób opłacić zamówienie, co pozwala nam na natychmiastowe rozpoczęcie jego realizacji.