

Odstąpienia od umowy
Maja Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru przesyłki zawierającej rzeczy będące przedmiotem umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenie (pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwa prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Adres do korespondencji:
DIKEL 1 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Piaski Królewieckie 4, 26-212 Smyków
tel. 884 924 141, fax.: 41 242 18 08 e-mail: zwroty@dikel.pl
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwa wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego prze Państwa sposobu dostarczania innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Zwrot należy przekazać nam pod wskazany adres:.
Adres do korespondencji:
DIKEL 1 Sp. z o.o. Sp.k.
Piaski Królewieckie 4 ; 26-212 Smyków
tel. 533 194 141, fax.:412421808 e-mail: zwroty@dikel.pl
Reklamacje
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę elektroniczną, mailem na adres reklamacje@dikel.pl lub też pisemnie na adres do korespondencji podany powyżej. W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu.: 884 924 141.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz ile to możliwe zdjęcie wady ( w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji, ustosunkujemy się do reklamacji.
Jeżeli towar ma wadę, klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiony przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady zażądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru zażądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności umowy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
- żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
Możemy jednak odmówić zadość uczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres podany do korespondencji. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.